tigaman webdesign sopron
2023..0102.

11 ok, amiért egy cég ne akarja használni a Facebookot elsődleges kommunikációs platformként

  1. Korlátozott közönség: Nem mindenki használja a Facebookot, így egy olyan cég, amely ezen a platformon alapuló kommunikációt használ, korlátozhatja elérését. A fiatalok számára a Facebook már nem alternatíva.
  2. Kontroll hiánya: A Facebook egy harmadik féltől származó platform, ami azt jelenti, hogy a cégnek csak korlátozott mértékben van hatása a tartalmának megjelenítésére és elérhetőségére.
  3. Biztonsági kérdések: Több esetben voltak adatvédelmi incidensek és más biztonsági problémák a Facebookon, amelyek aggályokat vetnek fel olyan cégek számára, amelyek érzékeny információkkal foglalkoznak.
  4. Adatvédelmi kérdések: A Facebook adatgyűjtési gyakorlatai és adatvédelmi szabályai ellentmondásosak lehetnek, ami olyan cégek számára lehet aggályos, amelyek értékelik az ügyfeleik és a munkatársaik adatvédelmét.
  5. Korlátozott testreszabás: A Facebook nem kínál sok testreszabási lehetőséget az üzleti fiókok számára, ami nehézzé teszi a cégek számára, hogy hatékonyan márkázzák jelenlétüket a platformon.
  6. Korlátozott elemzőeszközök: A Facebook elemzőeszközei korlátozottak, ami nehézzé teszi a cégek számára, hogy pontosan mérjék azok sikerességét a közösségi médiában.
  7. Nehézségek a ügyfélszolgálat elérésében: Ha a cégnek problémája van a Facebook fiókjával, nehéz lehet elérni az ügyfélszolgálatot a probléma megoldásához.
  8. Algoritmusváltozások: A Facebook gyakran változtatja az algoritmusait, ami befolyásolhatja egy cég láthatóságát, és akár nullára is redukálhatja!
  9. A Facebook nem ingyenes csak annak mondja magát, ha komoly elérést akar vállalkozásának, akkor fizetni kell.
  10. Az összes Facebookra feltöltött  anyag a Facebook tulajdona, aki ott gyárt tartalmat az ingyen dolgozik a Facebooknak
  11. A Google csak korlátozottan indexeli a tartalmakat, az oda befektetett munka a platformon kívül nem létezik.


Ajánlatkérés
AjánlatkérésMennyibe fog kerülni?