2023..0102.
11 ok, amiért egy cég ne akarja használni a Facebookot elsődleges kommunikációs platformként
- Korlátozott közönség: Nem mindenki használja a Facebookot, így egy olyan cég, amely ezen a platformon alapuló kommunikációt használ, korlátozhatja elérését. A fiatalok számára a Facebook már nem alternatíva.
- Kontroll hiánya: A Facebook egy harmadik féltől származó platform, ami azt jelenti, hogy a cégnek csak korlátozott mértékben van hatása a tartalmának megjelenítésére és elérhetőségére.
- Biztonsági kérdések: Több esetben voltak adatvédelmi incidensek és más biztonsági problémák a Facebookon, amelyek aggályokat vetnek fel olyan cégek számára, amelyek érzékeny információkkal foglalkoznak.
- Adatvédelmi kérdések: A Facebook adatgyűjtési gyakorlatai és adatvédelmi szabályai ellentmondásosak lehetnek, ami olyan cégek számára lehet aggályos, amelyek értékelik az ügyfeleik és a munkatársaik adatvédelmét.
- Korlátozott testreszabás: A Facebook nem kínál sok testreszabási lehetőséget az üzleti fiókok számára, ami nehézzé teszi a cégek számára, hogy hatékonyan márkázzák jelenlétüket a platformon.
- Korlátozott elemzőeszközök: A Facebook elemzőeszközei korlátozottak, ami nehézzé teszi a cégek számára, hogy pontosan mérjék azok sikerességét a közösségi médiában.
- Nehézségek a ügyfélszolgálat elérésében: Ha a cégnek problémája van a Facebook fiókjával, nehéz lehet elérni az ügyfélszolgálatot a probléma megoldásához.
- Algoritmusváltozások: A Facebook gyakran változtatja az algoritmusait, ami befolyásolhatja egy cég láthatóságát, és akár nullára is redukálhatja!
- A Facebook nem ingyenes csak annak mondja magát, ha komoly elérést akar vállalkozásának, akkor fizetni kell.
- Az összes Facebookra feltöltött anyag a Facebook tulajdona, aki ott gyárt tartalmat az ingyen dolgozik a Facebooknak
- A Google csak korlátozottan indexeli a tartalmakat, az oda befektetett munka a platformon kívül nem létezik.